Free Website Hosting

Saturday, June 27, 2009

Blog Ini
Dipautkan Dari Sini
Portal Buletin
Waktu Solat
Pimpinan
Buku Pelawat
Blogger
Web
Blog Ini

Dipautkan Dari Sini

Portal Buletin

Waktu Solat

Pimpinan

Buku Pelawat

Blogger

Web

Pemuda Rasuah ingin membuat dan menguli kuih bangkit pulak kat Manek Urai. Kini isu kerajaan perpaduan yang menimbulkan rasa kurang senang dalam PAS dan Pakatan Rakyat ingin ditimbulkan dalam kempen pilihanraya kecil Manek Urai. Pemuda Rasuah sebenarnya dah tak de modal nak berkempen, tiada isu nak dibangkitkan walhal isu kerajaan perpaduan dah berkubur. Pemuda Rasuah betul-betul gila talak.

Ketua Penerangan Pemuda Rasuah berkata, rakyat perlu diberikan penjelasan kerana isu tersebut masih lagi menjadi bualan dan telah menimbulkan kekeliruan kononnya. Sepatutnya Pemuda Rasuah tak perlulah mainkan isu ini balik, PAS dah jelas dalam isu ini. Sebenarnya Pemuda Rasuah and the geng beria benar nampaknya nak berpadu.

Pemuda Rasuah juga berkata isu ini berpusatkan Melayu dan perlu untuk mengukuhkan Melayu kerana Melayu adalah kaum majoriti di Malaysia. Kenapa lah bengap sangat Pemuda Rasuah ni, mereka tak sedar ke yang Pemuda Rasuah and the geng lah yang menjahanamkan Melayu. Siapa yang menyerahkan Singapura pada bangsa Cina ? Siapa yang menyebat rezab-rezab tanah Melayu ? Siapa yang mengurangkan imuniti Raja-Raja Melayu ? Siapa yang menarik royalti minyak di Terengganu dan Kelantan yang merupakan negeri majoriti Melayu ? Jawablah...ini hanya sebahagian sahaja jenayah Pemuda Rasuah and the geng.

Dikhabarkan juga, Ketua Pemuda Rasuah akan turun berkokok sumbang di Manek Urai selama dua hari bermula hari ini. Dikatakan Ketua Pemuda Rasuah akan mengadakan program gotong-royong sebelum melancarkan jentera pilihanraya pada sebelah petang. Manakala di sebelah malam, beliau akan mengadakan majlis dialog dan beramah mesra bersama pengundi di situ. Diharapkan para pengundi Manek Urai tidak akan turun beramai-ramai ke majlis Ketua Pemuda Rasuah kerana dibimbangi beliau akan merasuah seluruh pengundi disana.

Oleh : addin



No comments:

Post a Comment